Постинг
27.03.2012 12:05 -
SIEMENS Домакински уреди за първи път с маркетинг кампания в България
Международната компания Siemens стартира през март месец първата си в България кампания на своето поделение за домакински уреди. Рекламното послание, под което се провеждат различните прояви, е разработен изцяло в иновативния дух на компанията - „Мислим в бъдеще време, за да го имате в сегашно””. Имиджовата кампания таргетира основно средната класа в големите градове на страната. В медийната част са включени телевизионна, прес и външна реклама. Предвидена е и съвместна кампания с една от големите финансови институции в страната, която да запознае потребителите с предимствата на уредите. Siemens ще предлага на българския пазар едни от най-иновативните си уреди за дома. Голяма част от тях са награждавани в престижни международни конкурси за качество и дизайн. Кампания е разработена от „Маркет Тренд” ООД (www.market-trend.net). Повече информация за продуктите на Сименс може да получите от www.siemens-home.bg
Няма коментари